Zapísať do zoznamu obľúbených

FAQ

1. V akých hodinách je možné telefonicky kontaktovať zákaznícky servis?
Telefonický kontakt je možný od 9.00 do 15.00 hod. v pracovné dni.
2. Ako vyzerá proces vytvárania objednávky?
Pre vytvorenie objednávky v našom obchode je potrebné pridať vybraný produkt do košíka. Ak to chcete urobiť, na karte produktu vyberte požadovanú veľkosť a kliknite na tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Potom si zvoľte možnosť ZAPLATIŤ alebo POKRAČOVAŤ V NÁKUPE, ak chcete objednať viac modelov. Po príchode do pokladnice vyplňte informácie o doručení a platbe.
3. Môžem objednať tovar telefonicky?
Áno. Naša telefonická linka je činná v pracovných dňoch od 9.00 do 15.00 hod.
4. Je možné zrušiť moju objednávku, ak ešte nebola odoslaná?
Zrušenie objednávky je možné iba pred jej zaplatením. Tiež vtedy je možné urobiť prípadné zmeny/opravy v objednávke.
5. Je možné zmeniť adresu doručenia v už vytvorenej objednávke?
Zmena adresy je možná iba pred zaplatením.
6 .Sú akceptované objednávky zo zahraničia?
Na stránke shelovet.sk realizujeme iba zásielky na území Slovenska, ak chcete dodať tovar do Českej republiky, navštívte e-shop casnaboty.cz / do inej krajiny Európskej únie navštívte e-shop czasnabuty.pl.
7. Je pre vytvorenie objednávky povinná registrácia zákazníka?
Nie. Nakupovať môžete aj ako neregistrovaný zákazník. Ale ako registrovaný zákazník môžete sledovať históriu svojich objednávok a vrátení.
8. Môžem si prezrieť prechádzajúce objednávky a vrátenia?
Iba registrovaný zákazníci majú náhľad do svojej histórie objednávok. Pre náhľad je potrebné sa prihlásiť na svoj účet na stránke SHELOVET.SK a v záložke objednávky sa nachádza prehľad zrealizovaných objednávok, ako aj informácie o vrátení.
9. Budem mať priebežné informácie o realizácii objednávky?
Po vytvorení objednávky odosielame e-mail s potvrdením nákupu. Ďalší e-mail dostanete v deň odoslania objednávky.
10. Ako sa môžem presvedčiť, že objednávka bola správne vytvorená?
Po vytvorení objednávky odosielame automaticky informáciu na e-mail s potvrdením vytvorenia objednávky v našom obchode. Prihlásený zákazníci majú tiež náhľad na objednávku na svojom účte. Ak ste nedostali potvrdenie, je možné že proces objednávky bol prerušený. Pre objasnenie sa skontaktujte s obsluhou obchodu.
11. Je možné vytvoriť objednávku aj pomocou mobilných zariadení (iPad / Tablet / Smartphone)?
Áno. Náš obchod je prichystaný na vytváranie objednávok z mobilných zariadení.
1. Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Lorem ipsum dolor sig agmet.
2. Dostanem potvrdenie o zaevidovaní platby?
Neposielame potvrdenie zaevidovania platby pri objednávke, ale objednávka je realizovaná bezodkladne po zaevidovaniu platby na našom účte. Po zabalení objednávky a vystavení dokumentov predaja posielame informáciu o tom na e-mail.
3. Môžem vytvoriť objednávku bez DPH (tax-free)?
Nie, na stránke SHELOVET.SK je možné objednávať iba na fyzickú osobu s DPH 20 %. Ak chcete nakupovať „tax-free”, navštívte stránku hurt.czasnabuty.pl alebo sa s nami skontaktujte pomocou e-mailu: dagmara@czasnabuty.pl
4. Je možné účtenku vystaviť na adresu mojej firmy?
Nie, ku každej objednávke vystavujeme faktúru na fyzickú osobu. Ak chcete nakúpiť na firmu (vrátane objednávky tax-free), navštívte stránku hurt.czasnabuty.pl alebo sa s nami skontaktujte pomocou e-mailu: dagmara@czasnabuty.pl
5. Prečo bola internetová platby/platba kartou zamietnutá?
Zamietnutie on-line platby môže mať rôzne príčiny. Najčastejšie je to spôsobené technickými problémami alebo technickou prestávkou systému platieb. Ak aj napriek niekoľkým pokusom sa vám nepodarí dokončiť transakciu, skontaktujte sa s obsluhou obchodu
6. Čo je IBAN a BIC?
IBAN (International Bank Account Number – medzinárodné číslo bankového účtu) je číslo, ktoré zastupuje všetky národné bankové čísla. BIC (Business Identifier Code) je medzinárodný štandardizovaný kód banky, vďaka ktorému banka je na celom svete jednoznačne identifikovateľná.
1. Ako dlho trvá doručenie?
Zásielky sú doručované do 3 pracovných dní od odoslania.
2. Akou dopravnou firmou bude odoslaná moja zásielka?
Podľa vášho výberu bude zásielka odoslaná jedným z nižšie uvedených spôsobov:

a) Slovenská pošta - Expres Kuriér na adresu

b) Kuriérska služba GLS

c) Zásielkovňa - výdajné miesta
3. Môže sa moja doručovacia adresa odlišovať od fakturačnej adresy?
Áno. Faktúra je generovaná na fakturačné údaje, doručovacia adresa môže byť úplne iná. Ak chcete objednať doručenie na adresu do práce, napíšte aj názov firmy do formulára pre dodaciu adresu.
4. Ako môžem sledovať moju objednávku?
Po odoslaní zásielky odošleme do vás informáciu s jej číslom. Môžete si overiť na stránkach dopravcu, kde sa nachádza vaša zásielka.
1. Ako realizovať vrátenie?
Pre vrátenie odošlite tovar do nás na adresu:

SHELOVET.SK
ul. Súľov 45
013 52 Súľov-Hradná

spolu s formulárom pre odstúpenie od zmluvy. Náklady na odoslanie tovaru v rámci odstúpenia sú na strane kupujúceho.
2. Je možná bezprostredná výmena vráteného tovaru?
Nie. Pre výmenu v našom obchode je potrebné odoslať odstúpenie od zmluvy a vytvoriť a zaplatiť novú objednávku.
3 .V akom čase môžem vrátiť produkt?
Vrátenie tovaru môžete urobiť do 30 dní od doručenia objednávky.
4. Kto nesie náklady na poštovné pri odstúpení?
Náklady na poštovné pri vrátení nesie zákazník.
5 .Akým spôsobom mi budú vrátené peniaze?
Vrátenie bude realizované podľa spôsobu platby vybranej pri vytvorení objednávky. Ak ste si vybrali dobierku, je potrebné zadať číslo bankového účtu vo formulári pre odstúpenie.
6 .Dostanem potvrdenie o doručení zásielky v rámci môjho odstúpenia od zmluvy?
Nie. Informujeme zákazníka po vybavení odstúpenia. Dostanete tiež na e-mail opravnú faktúru.
7. Akým spôsobom dostanem späť peniaze?
Vrátenie bude vždy realizované podľa spôsobu platby vybranej pri vytvorení objednávky.
8. Ako dlho budem čakať na vrátenie peňazí za vrátený tovar?
Pohľadávku vraciame do 10 pracovných dní.
9. Ponúkate aj spiatočnú zásielku?
Nie.
10. Ako môžem reklamovať doručený tovar?
Reklamovaný tovar je potrebné odoslať na adresu

SHELOVET.SK
ul. Súľov 45
013 52 Súľov-Hradná.

spolu s reklamačným formulárom. V priebehu 14 dní sa vyjadríme k reklamácii a poinformujeme vás e-mailom o jej posúdení. Reklamovaný tovar opravíme alebo vymeníme na plnohodnotný. Vraciame tiež náklady na odoslanie tovaru do nás. V prípade, že už nemáme tovar na výmenu, vraciame pohľadávku za odoslaný tovar do 7 pracovných dní.
1. Platí sa za registráciu v Shelovet.sk?
Nie, registrácia je úplne bezplatná a plynú z nej výhody.
2. Ako môžem získať zabudnuté heslo?
Pri logovaní je možnosť »Nepamätám login alebo heslo«. Je potrebné zadať e-mail, ktorý bol zadaný pri vytváraní účtu. Na tento e-mail vám pošleme informáciu, vďaka ktorej si vytvoríte nové heslo.
3. Môžem si samostatne zmeniť moje údaje?
Áno, pre zmenu osobných údajov je potrebné sa prihlásiť na účet v obchode a prejsť do záložky Váš účet >>Osobné údaje.
4. Ako môžem zrušiť môj účet zákazníka?
Je potrebné odoslať nám e-mail so žiadosťou o zrušenie účtu a vymazanie osobných údajov.
5. Čo to je newsletter a aké výhody pre mňa znamená?
Newsletter je správa odoslaná e-mailom alebo SMS, ktorá obsahuje informáciu o našich aktuálnych akciách, kupónoch na zľavu alebo výpredajoch. Zaregistrovanie sa do Newslettera je úplne bezplatné. Navyše pri zapísaní sa do Newslettera zákazník dostane jednorazový kód na zľavu 8 euro, ktorý môže uplatniť pri objednávke nad 40 euro.
6. Ako sa môžem zaregistrovať do newslettera?
Pre zaregistrovanie sa do Newslettera je potrebné zadať váš e-mail do poľa ZAPÍSAŤ SA DO NEWSLETTERA v dolnej časti stránky. Tiež pri registrácii účtu je možnosť zaregistrovania sa do Newslettera a SMS Newslettera.
7. Prečo nedostávam žiaden newsletter, aj keď mám registráciu?
Po zaregistrovaní sa do Newslettera odosielame informáciu na e-mail spolu s aktivačným odkazom. Je potrebné kliknúť na tento odkaz, až potom je zaregistrovanie sa do Newslettera dokončené. Ak aj naďalej nedostávate newsletter, je možné, že padá do spamu.
pixel