Vrátenie, výmena, reklamácia
VRÁTENIE TOVARU
Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu v priebehu 30 dní od doručenia zásielky. Vrátený tovar nesmie mať viditeľné stopy používania, preto Vás prosíme, aby ste pri skúšaní dbali na zvýšenú opatrnosť. Rezignovať je možné z celej objednávky alebo jej časti. V prípade odstúpenia od zmluvy Zákazníkovi vrátime celú zaplatenú čiastku, vrátane poštovného. Ak Zákazník vracia iba časť objednávky, poštovné sa nevracia. Internetový obchod shelovet.sk vracia Zákazníkovi platbu za odoslaný tovar tak rýchlo, ako je to možné (obvykle v priebehu 5 pracovných dní, počítané odo dňa prijatia zásielky). Platbu za vrátený tovar vyplácame na číslo účtu, ktoré bolo uvedené vo formulári o vrátení tovaru.
Štítky a lepiacu pásku, prosím, nelepte priamo na originálnu krabicu. | Krabicu obaľte papierom alebo fóliou. | Štítok nalepte, prosím, na zabalenú krabicu. |
Zakúpený tovar je potrebné odoslať na nasledujúcu adresu:
SHELOVET.SK
ul. Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
Do balíka vložte, prosím, doklad o nákupe a podpísaný formulár o vrátení, dostupný tu:
Pozor!!!
1. Vrátený tovar by mal byť zabalený tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu prepravy.
2. Poštovné a balné hradí zákazník.
3. Vrátený tovar bude prijatý iba vtedy, keď bude odoslaný s kompletným obsahom (spolu s výrobkami zadarmo, darčekmi atď.), a samotný tovar a jeho doplnky nie sú poškodené.
4. K vrátenému tovaru priložte, prosím, vyplnený formulár vrátenia tovaru.
5. Neprijímame žiadne zásielky na dobierku. Takáto zásielka sa automaticky vracia zákazníkovi.
VÝMENA
Pre výmenu, prosím, vytvorte novú objednávku, a tovar odošlite na našu adresu ako vrátenie:
SHELOVET.SK
ul. Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
Pozor!!!
Tovar bude prijatý iba a jedine vtedy, keď bude odoslaný s kompletným obsahom (spolu s výrobkami zadarmo, darčekmi atď.)
REKLAMÁCIA
Nezabudnite, že v prípade doručenia chybného alebo poškodeného tovaru máte právo na reklamáciu. Pre tú využite formulár, ktorý nájdete nižšie. Reklamovaný tovar, prosím, zabaľte tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu prepravy.
Reklamovaný tovar zašlite na adresu :
SHELOVET.SK
ul. Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
V priebehu 14 dní zhodnotíme reklamáciu a budeme Vás informovať prostredníctvom emailu. V prípade pozitívneho zhodnotenia reklamácie, tovar opravíme alebo vymeníme. Náklady spojené s odoslaním reklamovaného tovaru Vám budú kompenzované sumou 4,90€ - použite, prosím, na odoslanie služby Slovenskej pošty. Ak už reklamovaný model nie je skladom, vraciame náklady za odoslaný tovar tak rýchlo, ako to bude možné (v priebehu 5 pracovných dní od zhodnotenia reklamácie). Peniaze za vrátený tovar Vám zašleme na číslo účtu uvedené vo formulári.
Pozor! Reklamácie sa nevzťahujú na:
- výmenné časti obuvi t. j. podpätky,
- odrené alebo ochodené spodné časti obuvi,
- mechanické poškodenia (odreniny, natrhnutie...),
- neprispôsobenie topánky na nohu,
- odtrhnuté alebo výrazne mechanicky poškodené ozdoby (mašličky, gombíky, spony),
- mechanicky poškodené zipsy,
- prirodzené opotrebenie obuvi,
- chyby vzniknuté nevhodným ošetrením obuvi (napr. premokanie),
- farbenie obuvi, ktoré je spôsobené nadmerným potením nôh alebo premoknutím obuvi,
- chyby vzniknuté použitím nevhodných čistiacich prostriedkov,
- chyby vzniknuté praním obuvi v práčke,
- škvrny na obuvi vzniknuté pôsobením vonkajších vplyvov,
- zápach obuvi.